כתבו את המייל שלכם פה

כתבו את המייל שלכם פה ותקבלו התראה למייל בכל פעם שנעדכן את הבלוג! איזה קטלני אה?

יום שישי, 12 באוגוסט 2016

בדרך מישן לחדש (אמרי) - יום ו' 13/8/2106

7:30 שעון מעורר (חייב לפסיק עם המודל הלשוני הזה). "עוד כמה דקות" את אומרת לי. אני נרדם לידך. מתעורר חצי שעה מאוחר יותר. יאללה קמים. מתארגנים ונוסעים לארמון הקיסר. כן ביפן מולך קיסר. והוא לא בדיוק מלכת אנגליה. הארמון שלו קבור בתוך "הגן הקיסרי" ולתיירים ואזרחים מן השורה אין גישה אליו למעט בראש השנה האזרחית וסיורים מאוד יקרים. אז מטיילים מסביב למתחם, מצלמים כמה גשרים יפים ואת המבנים שמבצבצים מעבר לחומות. סה"כ אתר סטנדרטי.

גשר. ברקע ניתן לראות את הארמון.

אחרי מספר דקות התגלתה ה"טעות היומית" (מוסיקה דרמטית). איזה חום! ברוב חופזה שכחנו לקחת כובע וקרם הגנה (סבתות ואמהות אנא סלחו לנו). מהארמון המשכנו לביקור בתחנה המרכזית של טוקיו (שממש מזכירה את התחנה המרכזית החדשה של תל אביב. רק אם פחות חלונות שבורים, לכלוך וחנויות מפוקפקות שמוכרות כל מיני…) בקיצור השביל התת קרקעי שמוביל לתחנה מקושט משני צידיו בתעורכת צילומים של מרכזי תחבורה מרחבי העולם. תחנות רכבת, מסילות בין הרים, נמלים וכיוצא בזה. כמובן שמיד יצאנו למשימה שנקראת "אנחנו על המפה". אני על הקיר הדרומי, היא על הצפוני. עד מהרה מצאנו תמונה צנועה של נמל יפו.

נמל יפו בעיני היפנים. גאווה ישראלית
תחנה מרכזית טוקיו
נתנו כיף (לא באמת), חייכנו (כן באמת) והמשכנו נחושי מטרה לרכבת שתיקח אותנו לדירה בשיבויה. עייפים ומותשים משלוש שעות של טיול, "נטרקנו" (=נרדמנו בעוצמה רבה) לשנ"צ של שלוש שעות. מידה כנגד מידה.

קמנו בחמש ולקחנו רכבת לשכונה היפסטרית שנקראת HARAJUKU. או כמו שענברי בטח תקרא לה בפוסט שלה: הר הג'וקים. אשר מאופיינת מצד אחד בשדרות מוצלים מעוטרים בחנויות מעצבים ואופנה חדשנית ומנגד בנבכי הסמטאות שמציגות לראווה חנויות קטנות של מותגים צבעוניים בעלי אופי צעיר וחדשני. את הסמטה הראשית נוהגים לפקוד נערים ובעיקר נערות בצבעי שיער אקזוטי ובגדים צבעוניים ומיוחדים כמו בסדרות אנימה היפניות.

משם שמנו פעמינו לSHIBUYA. לאחר לבטים רבים החלטנו לסעוד את ארוחת השישי הראשונה במסעדה שנקראת PRONTO. קידשנו על הפסטה והבקר המשובח ולאחר שרווחנו מעוגת המנגו-פסיפלורה ושתייה חמה יצאנו להסתובב ברחובות המוארים.

חזרנו לחדר מותשים מעוד יום מוצלח.
להלן קצת תמונות. ספרו קצת איך הולך בארץ. מבין הקומנטים יוגרל קורא שעשה לייק. ואז גם יוגרלו הגרסים.